אודות עולם נסתר

טיול פרטי אל מקומות שבהם עוד לא הייתם

חברת עולם נסתר לוקחת אתכם למקומות שעדיין לא הייתם בהם, אל החוויות שעדיין לא חוויתם, אל הנופים ותופעות הטבע המופלאות, אל בעלי החיים הקסומים ואל התרבויות שהשתמרו אותנטיות. אנחנו חוקרים את הפנים הפחות מוכרות של העולם ובונים רשת צפופה של ספקים מקומיים כדי לאפשר לכם לצאת אל טיול פרטי רצוף חוויות עוצמתיות ששווה לחיות בשבילן. כשאתם שם, אנחנו אתכם בכל רגע, לספק כל תמיכה או לבצע כל שינוי שיידרשו כדי להבטיח מיצוי של כל רגע מזמן הטיול היקר שלכם.

הצוות

גיל מנדלסון

מנכ"ל

יזם בנשמתו ואיש של מספרים וסטטיסטיקה, חובב מושבע של טיולים. חוץ מזה הוא סגן אלוף רמת גן בהשלמת משימות מסובכות תוך 5 דקות לכל היותר.

סופי לרמן

מנהלת אופרציה ומומחית לאמריקה הלטינית, מרוקו ויפן

סופי היא ילידת ברזיל הדוברת פורטוגזית וספרדית שוטפת. היא גרה הרבה שנים בישראל ויש לה ניסיון רב שנים בענף התיירות. אוהבת מאוד לטייל ולהכיר תרבויות חדשות ברחבי העולם. נהנית לתכנן ולארגן טיולים ומתרגשת כל פעם מחדש לקבל תגובות נלהבות ממטיילים מרוצים.

דפנה אשכול

מנהלת אופרציה ומומחית לאירופה, אוקיאניה וקבוצות

למרות שהיא חיה בלב הבועה התל אביבית, ליבה שייך לנתב"ג. היא מפצה על כך בתכנון טיולים פרטיים למרכז אירופה, אסיה התיכונה ויעדים נוספים. אחראית גם על תפעול קבוצות.

מירב נחמני

מנהלת אופרציה ומומחית לאסיה ואפריקה

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות שהתחילה את מסעה בעולם התיירות כאשר הפכה תחביב למקצוע. לאחר שנים של טיולים ברחבי העולם החלה את דרכה כמתכננת טיולים פרטיים בתפירה אישית ליבשת אסיה ואפריקה וכיום בעלת 20 שנות ניסיון. אמא לשלושה ילדים (ירדן, עילי ושקד).

אירית רבינוביץ'

מנהלת אופרציה ומומחית לאזור מלאווי באפריקה

אירית הגיעה ליבשת אפריקה כתיירת והוקסמה מהטבע הפראי והתרבות המרתקת. צירוף מקרים הביא אותה לכפר דייגים יפיפה על גדות אגם במלאווי בו נשארה 10 שנים. ההיכרות האישית עם תושבי הכפר והאתגרים הניעו אותה להתנדב לעזור לאוכלוסיית הכפר במגוון דרכים. היום מישראל היא שומרת על קשר הדוק עם הקהילה והפרויקטים ומוציאה טיולים ומסעות התנדבות מרגשים לאזור.

גדעון באומהורן

מנהל אתר ואחראי שיווק

גדעון הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ותואר שני בסוציולוגיה. כמו כן הוא בוגר קורס אפיון חוויית משתמש ויש לו ידע נרחב בכל מה שנוגע לכתיבת תוכן שיווקי, ניהול אתרים ותחזוקתם.

השותפים העיקריים שלנו (ועוד עשרות ספקי תיירות מסביב לעולם)