הבלוג של עולם נסתר דרום קוריאה

טיול לדרום קוריאה – כל האטרקציות המרכזיות

מאת: מערכת עולם נסתר
9 באפריל 2024

במהלך טיול לדרום קוריאה תוכלו ליהנות ממגוון מדהים של חוויות. החל מחיי לילה בבירה סיאול שאף פעם אינה ישנה, טרקים בהרים ובילוי ביער, ועד מטבח טעים ומגוון. לא משנה איזה סוג של חופשה אתם מחפשים, בחצי האי הקטנטן הזה יש משהו שישמח את כולם. הנה כמה מן החוויות האהובות שאסור לפספס בדרום קוריאה.

טיול לדרום קוריאה בעת פריחת עצי הדובדבן

טיול לדרום קוריאה בסוף מרץ ובתחילת אפריל, יאפשר לכם ליהנות ממראה הפריחה הוורודה והלבנה כשמיליוני עצי דובדבן מתכסים בפריחה עדינה. בעוד את הפריחה ניתן לראות בכל רחבי המדינה, נקודת הצפייה המפורסמת ביותר היא מחוז החוף הדרומי הקטן ג'ינהאי. עם כ-360,000 עצים – חלקם בני יותר מ-100 שנים – פסטיבל פריחת הדובדבן של ג'ינהאי הוא פסטיבל הפריחה החשוב ביותר במדינה. הפסטיבל פופולרי מאוד, ומבקרים נוהרים מרחבי העולם כדי לצפות בפריחת הדובדבן. היו מוכנים לקהל גדול, אבל אנשים בדרך כלל אדיבים מאוד.

טיול לדרום קוריאה – פריחת הדובדבן

טיול לאורך הצ'ונג-גיי-צ'און בסיאול

ביום חמים ובהיר בסיאול, אין דבר טוב יותר מאשר לטייל לאורך צ'ונג-גיי-צ'און, הנחל שאורכו כמעט 11 ק"מ הזורם ממזרח למערב דרך מרכז העיר. לאורך נתיב המים הזה מתקופת ג'וסון, שפעם היה מכוסה בכביש מהיר ושוחזר מאוחר יותר כחלק מפרויקט התחדשות עירונית, המטיילים יכולים לעצור במוזיאון של הנחל, ליהנות ממתקני אמנות, לצפות במופע רחוב או פשוט לשבת על המדרגות עם חטיף.

עשו את הצ'ה צ'ה

לא, לא הריקוד אלא לשתות. בדרום קוריאה, צ'ה מתייחס לכל סבב בילוי עוקב בלילה אחד. איל צ'ה, סיבוב ראשון, הוא בדרך כלל ברביקיו של בשרים על האש מלווים בבירה. משם, אפשר ללכת לפאב בסיבוב השני, בר נוסף לסיבוב השלישי ואז למועדון בסיבוב הרביעי. בכל מקום כזה השתייה היא כמובן לב הבילוי.

תחבורה ציבורית ברמה עולמית

הרכבות התחתיות, הרכבות והאוטובוסים של קוריאה נקיים, נוחים ויעילים, ורשתות הרכבות והאוטובוסים הבינעירוניות יקחו אותכם לכל פינה במדינה. עם מידע באנגלית בשפע ועיצוב הגיוני, התחבורה הציבורית בקוריאה הופכת את ההגעה מכאן לשם לפשוטה. נדרש כרטיס מעבר T-Money שאפשר להשיג בחנות נוחות או ממכונה אוטומטית בכל תחנת רכבת תחתית. יש להעביר הכרטיס גם בעלייה וגם בירידה מאחר והתעריפים מחושבים לפי מרחק, כך שאם תשכחו להקיש בעת הירידה, תחויבו ביותר כסף.

סיאול – תחבורה ציבורית נוחה ואיכותית

Shop till you drop בשווקים המסורתיים

סיג'אנג (השווקים המסורתיים) של דרום קוריאה הם קקפוניה של רוכלים המכריזים על מרכולתם, קונים צועקים את ההזמנות שלהם, דגים המתיזים מתוך אגנים מלאי מים וכלי מטבח מצלצלים. בדיוק כשאתה חושב שהכל נרגע, זקן על אופניים מצלצל בפעמון שלו כדי ליידע אותך שהוא צריך לעבור. ביקור בשווקים העמוסים ביותר של המדינה, מדגימה חלק של חיי היומיום הקוריאניים כשאתם קונים בגדים, אביזרים, כלי בית, מזון ועוד.

סצנת בתי הקפה

סצנת בתי הקפה של דרום קוריאה פורחת. יש בתי קפה לחיות מחמד הכוללים כלבים, חתולים, דביבונים, סוריקטות, קנגורו ומספר יצורים אחרים המארחים לכם חברה בזמן שאתם לוגמים את הקפה שלכם. נושאים אחרים נעים בין ספרים וסרטים לפרחים, אשליות דו-ממדיות, נסיעות ועוד. רק התכוננו למחירים שעלולים לגרום לעיניכם לדמעות…

המנות המיוחדות של כל עיר

מנה ייחודית מאפיינת ערים דרום קוריאניות רבות, ולרבות מהן יש סמטה אחת מלאה בספקים המכינים וריאציות משלהם על המתכון המקומי. בצ'נצ'און, בקרו ברחוב דקגלבי כדי לנסות את העוף המוקפץ החריף של העיר. קרניבורים בג'ג'ו-דו לא יכולים לפספס את בשר החזיר השחור המיוחד שלו, שנאמר שהוא רך יותר מהזן הוורוד. הביבימבאפ האייקוני בג'ונג'ו הוא ייחודי מכיוון שהאורז מבושל במרק בקר, ולאחר מכן מוגש לעתים קרובות בסגנון טרטר עם בשר בקר חי וחלמון ביצה. כשתבקרו בדרום קוריאה, כדאי שתגיעו רעבים.




    מעוניין/ת לקבל עדכונים על טיולים חדשים
    פוסטים נוספים באותו נושא