הבלוג של עולם נסתר כללי

למה לבחור בטיול פרטי ולא בטיול מאורגן? הנה חמש סיבות מעולות

מאת: גיל מנדלסון
5 בדצמבר 2023

במציאות החיים שלנו אנחנו כבר התרגלנו לבחור בכל רגע מהיום, החל מכוס הקפה שתפתח לנו את הבוקר ועד לאחד מעשרות הערוצים המשודרים בטלוויזיה שלנו. אנחנו אוהבים לקחת את הזמן שלנו ולבחור מה הכי מתאים לנו, מה הכי מרגש אותנו ומה יהיה הכי מהנה. אז למה לא להכיר גם את המבחר שעומד לרשותנו בעולם התיירות?

טיול מאורגן פרטי – האופציה המושלמת עבורכם

כשמתחילים לתכנן את מסלול הטיול, חשוב לדעת ולהכיר את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם כדי שתוכלו לבחור את הטיול שיתאים לכם בדיוק. אתם יכולים לבחור ללכת על מסלולים מאורגנים בלוויית קבוצת מטיילים אחרים, או לתכנן טיול עצמאי לחלוטין, אבל אם לא תכירו את כל האפשרויות, איך תבחרו נכון? את הטיול המאורגן הפרטי בהתאמה אישית רבים לא מכירים, ולדעתנו הוא יכול להיות הטיול המושלם עבורכם. למה? משום שהוא אופציה נפלאה למטיילים שאוהבים את העצמאות שלהם ורוצים להרחיב את האופקים במסלולים שלא היו יכולים להגיע אליהם לבד.

טיולים פרטיים מתאימים במיוחד עבור אלה המעדיפים חוויה רגועה יותר הניתנת להתאמה אישית, מכיוון שאפשר להתאים את התוכניות שלכם על סמך העדפות ותחומי עניין אישיים.

טיולים פרטיים - טיילו בכל העולם באופן שמתאים שלכם
טיולים פרטיים – טיילו בכל העולם באופן שמתאים שלכם

אז מה מייחד את הטיול הפרטי, מה היתרונות שבו, ולמה כדאי לשקול אותו לקראת הטיול הבא שלכם? הנה 5 סיבות שיסבירו לכם הכל!

מסלול מותאם אישית בלי כאב הראש של תכנון הטיול

מה שיפה בטיול פרטי זה שיש לכם עצמאות מלאה בכל תחום המסלול. אין צורך להתחשב באף אחד אחר, בתחומי העניין שלהם או במגבלות שלהם. הטיול הזה הוא שלכם, ואנחנו נבנה לכם אותו כמו שמתאים לכם!

רמה זו של התאמה אישית מבטיחה מסע משמעותי ומהנה יותר, שכן כל היבט של הטיול נערך מראש כדי שיענה על הציפיות הייחודיות של המטייל.

כל הכיף שבעצמאות, כל היתרונות שבהדרכה צמודה

אחד היתרונות המשמעותיים בטיול כזה, והוא רק אחד מתוך רבים, הוא תחושת העצמאות שיש לכם לצד המדריך המנוסה שילווה אתכם. כשאתם מטיילים עם מדריך מקומי מנוסה אתם מקבלים את הערך המוסף של ההיסטוריה המקומית, הסיפורים המוכרים יותר והמוכרים פחות, כך שאתם מוציאים את המקסימום מכל מקום בו תבקרו! דברו על הנושאים שמעניינים אתכם, תראו את המקומות שמעניינים אתכם, ותקבלו הרבה מעבר למה שהייתם מקבלים לבד.

הרבה מעבר למה שהייתם מקבלים לבד

ואם כבר דיברנו על לקבל יותר – בליווי מדריך צמוד נפתח בפניכם עולם שלם של אטרקציות שלא תמיד פתוחות לקהל הרחב! המון מהאטרקציות ביעדים השונים סגורים לכניסה עצמאית מחשש לפגיעה במקום עצמו, או במטיילים. כשאתם בוחרים לטייל לבד, אך עדיין בלוויית מדריך צמוד, אתם זוכים לכניסה להמון מהמקומות הללו. תחוו את הטיול העצמאי שלכם כמו שלא הייתם יכולים אם הייתם לבד!

טיולים פרטיים - הרבה יותר מטיול מאורגן
טיולים פרטיים – כל היתרונות של טיול מאורגן, בלי החסרונות

אין זמן לבזבז

חלק מהחששות מטיולים מאורגנים הוא הלו"ז שאין לכם שליטה עליו. בטיול פרטי אין דבר כזה. הלו"ז נקבע על-פי הרצונות והצרכים שלכם, רוצים להאריך את השהות במקום מסוים? או לקצר באחר? אין בעיה! הלו"ז מותאם בדיוק למה שתרצו או לא תרצו!

תזמון גמיש

אחד היתרונות המרכזיים של טיולים פרטיים הוא היכולת לשלוט בלוח הזמנים. אתם יכולים לבחור את התאריכים ומשך הטיול על סמך העדפות אישיות וזמינות. גמישות זו חשובה במיוחד עבור אלו עם מגבלות זמן ספציפיות או אלו המעוניינים להימנע מעונות שיא התיירות.

טיילו עם מי שאתם באמת רוצים

טיולים בקבוצה לפעמים מעלים לנו אסוציאציה שלילית, בה אנחנו צריכים להתמודד עם האנשים בקבוצה שלאו דווקא מוצאים חן בעיינינו. בטיול פרטי זה לא יקרה! אנחנו נדאג להכל, טיסה, לינה, תחבורה, בניית המסלול – אתם דואגים לצאת בראש שקט לטיול מותאם אישית עם האנשים שאתם בוחרים! רוצים לצאת עם עוד משפחת חברים? קיבלתם.

צפו בסרטון הסבר אודות טיולים פרטיים מאת חברת עולם נסתר

אנחנו מאמיינים שאין שום סיבה להתפשר על הטיול שלכם. מגיע לכם להינות מכל רגע! טיול פרטי מאפשר לכם בדיוק את זה – טיילו לבד או עם חברים שאתם אוהבים לטייל איתם, במקומות שמעניינים אתכם לטייל בהם, בלי כאב הראש של קביעת המסלול בעצמכם, בלי הזמנות מסוכנויות שונות ותשלומים נפרדים – הכל במקום אחד, הכל מותאם, רק תארזו מזוודות והכל כבר מוכן.

מדוע להזמין את הטיול הפרטי שלכם אצלנו בעולם נסתר

הטיולים הפרטיים שלנו מאפשרים לכם ליהנות מאנונימיות מוחלטת בטריטוריות חדשות ולא נחקרות, מה שנותן לכם חופש מוחלט לחיות את הרגע, להיות כל אחד, ללכת לכל מקום ולעשות הכל. בטיול פרטי של עולם נסתר תוכלו לברוח מהדרישות היומיומיות, הדרמות והסערות של החיים, ותוכלו לטעון מצברים ולהתנתק באמת רק כדי להתחבר מחדש (לעצמכם, זה לזה ולסביבה הטבעית).

חוויות טיול יוצאות דופן אינן פשוטות לתכנון, והן מה שמייחד אותנו. אנחנו מכירים את היעדים שלנו ביסודיות, משתפים פעולה עם עמיתים מקומיים מקצוענים, ויש לנו עשרות שנות ניסיון מצטבר בהכנת טיולים מאירי עיניים.

אצלנו בעולם אחר תקבלו שירות אישי ואינדיבידואלי. אנו מחויבים ליצור מסע שיענה על הציפיות שלכם ומקפידים על פרטים גדולים וקטנים: עיצוב טיול יצירתי, מדריכים מצוינים, מקומות לינה מהשורה הראשונה, הפעילויות היומיומיות, ההיתרים, הרכבים והמסעדות הנכונות ועוד. פנו אלינו עכשיו ונשמח לתכנן עבורכם ביחד אתכם את הטיול הפרטי המושלם שלכם.

ליצירת קשר לחצו כאן >




    מעוניין/ת לקבל עדכונים על טיולים חדשים
    פוסטים נוספים באותו נושא