טיילים ממליצים

טיילים ממליצים וייטנאם

אבישג גוטשטיין (וייטנאם, 2018)

הי גיל,

הבטחתי לכתוב משוב ואני מקיימת.

הטיול לוייטאנם היה חוויה מיוחדת במינה בדיוק כמו שהבטחת. נופים שונים ומגוונים, חוויה עם טוויסט שמשתנה כל רגע נתון.

מרגע התכנון בארץ ועד הנחיתה חזרה, הכל דפק כמו שעון. המוניות, חילופי המדריכים, הרכבת, השייט, בתי המלון, בדיוק כמו בתוכנית.

בכל מקום חיכו לנו עם חיוך, הרגשנו עטופים ומוכוונים בכל אשר נפנה.

רמת ההדרכה היתה טובה, מפורטת, מעניינת, זורמת, המדריכה מיי לין בסאפה ראויה לציון לשבח במיוחד! איתה החוויה היתה עוד יותר אותנטית, זכינו לבקר בבית שלה ולפגוש את משפחתה בכפר.

מזג האויר היה מושלם, חמים ושימשי רוב הטיול, בסאפה היה קצת קריר, לא מעבר למה שהכנת אותנו. בהלונג ביי, שחינו בים, שטנו ונהנו ממזג אויר חמים מאוד.

בתי המלון היו טובים מאוד בעיקר בסאפה ובהאנוי. מיקום מרכזי, שרות אדיב ואירוח ברמה גבוהה. ארוחות הבוקר מצויינות במלונות.

הרושם הכי חזק שנשאר מהטיול היתה ההזדמנות שלנו לבקר בסאפה בהר הגבוה, עלינו ברכבל ליום מדהים עם ראות מדהימה. היה פנטסטי. ממליצה בחום . השייט בהלונג ביי היה חוויה מדהימה, ההמלצה שלך להישאר יומיים היתה כל כך נבונה ונכונה! הפינוק והיחודיות של המקום השאיר עלינו רושם רב, הצוות המסור שטיפל בנו היה מדהים!

לסיום- החששות לגבי אטרקציות המתאימות לילדים בוגרים היתה לשווא, הם נהנו מכל רגע. ההחלטה לצאת לטיול מאורגן עצמאי לוותה אף היא בחששות, אך ככל שהטיול זרם, יותר ויותר הבנו שזו היתה החלטה מתאימה שמאפשרת לכולנו לנוח מהארגון ומהתיאום וליהנות נטו. אני בטוחה שנעשה זאת שוב, ולכל מי ששואל ממליצים בחום רב על ויטנאם כיעד מסקרן, מעניין, מפתיע ושונה.

תודה לך גיל על הליווי מההתחלה ועד הסוף, הסבלנות שהקדשת לשאלות הרבות, המקצועיות והידע שיש לך על כל צעד וצעד בטיול בצורה מדויקת. על הניסיון שצברת עם מטיילים רבים שמאפשר לסמוך על המילה שלך. עוד נשוב לארגן איתך טיול נוסף ליעד אקזוטי אחר.

אבישג גוטשטיין.

וייטנאם, אסיה