טיילים ממליצים

טיילים ממליצים מקסיקו

סוניה נסים – מקסיקו וגואטמלה – פברואר 2020 (נוסעים חוזרים)

חזרנו מטיול למקסיקו וגואטמלה. טיול שהיה שילוב של טבע: קניון סומידו, מפלים, הרי געש, עיירות יפות, יחד עם אנתרופולוגיה, צללנו לנבכי תרבות המאיה, הידע שנבנה נדבך על גבי נדבך עד הדקויות הקטנות, עם הטקסים המיוחדים שלהם והתלבושות (במעט לכל כפר יש תלבושת משלו, יש להם 16 תלבושות שונות ).
המדריכים היו מצויינים. חרוט לנו במיוחד בזכרון אלכס במקסיקו שהוא לא רק מדריך מצויין אלא גם אדם מקסים, קשוב ואיכפתי, ותומס שהוא יליד המאיה מגואטמלה שהיה חשוב לו מאוד שנבין את תרבותו והוא העביר זאת בדרך מאוד מהנה ומקורית.
כל המסלול היה מתוזמן על השעון. המכוניות היו מעולות ונוחות. זה היה אלמנט חשוב כי הדרכים בגואטמלה מאוד קופצניות וסיבוביות.
בתי המלון היו יפים, מיוחדים, מטופחים מאוד עם צמחיה מיוחדת וכלובים עם תוכים גדולים מסוגים שונים (בגואטמלה כל מלון שונה מקודמו מותאם לסביבתו )בתוך חוות קפה, בתוך פארק לאומי וכו'.
תודה לסופי מעולם נסתר שעזרה לנו עם המסלול, העצות והסבלנות. עשית זאת בצורה מקצועית ומושלמת. כמו שאמר גיל היינו בידיים טובות.
זו הפעם השלישית שנסענו דרך עולם נסתר. אנחנו לא מוותרים על המקצועיות שלהם, הידע הרב כאשר כל סוכן מתמחה בחלק אחר של העולם.
הסבלנות וההקשבה הרצון להגשים את החלום של הלקוחות ולעבוד קשה כדי שהטיול יהיה מושלם.
אין ספק שבפעם הבאה ניסע איתכם שוב.
תודה שהגשמתם לנו את החלום
סוניה נסים

מקסיקו, גואטמלה, מרכז וצפון אמריקה