טיילים ממליצים

טיילים ממליצים וייטנאם

רוחלה ורוני יהב כהן, טיול לווייטנאם

ערב טוב גיל,

אמנם עבר מעל חודש מאז שחזרנו ממסלול טיול לוייטנאם אבל מסלול כמו שתכננת לנו לוקח זמן לעכל.

תכננו טיול פרטי לויטנאם וקמבודיה. ראשית אני רוצה להודות לך גיל על תכנון טיול חלומי לויטנאם וקמבודיה. יצרתי קשר עם כמה משרדים בעלי אופי תכנון דומה. מכולם אתה היית הכי רציני והכי קשוב לבקשות שלנו. ביקשנו לחוות את ויטנאם האותנטית, את החיים של המקומיים ופחות אתרי תיירות. קיבלנו ביג טיים את מה שביקשנו. החל בארגון – נחתנו ובשדה התעופה המתין לנו מדריך ונהג. כל המסלול נסענו בג׳יפ. הגענו להאנוי ומשם עלינו לצפון, טיילנו בכפרים הוויטנאמיים, התארחנו בבתי משפחות איכרים ובני שבטים השונים, עשינו טרקים בשדות אורז. חווינו ניחוחות קולינריים, שווקים צבעוניים שלא רואים בשום אתר תיירות, שטנו בנהרות, חווינו סופות. המסלול שתיכננת לנו כלל גאסטהאוס בכפרים. ראינו איך המקומיים חיים ובערים קיבלנו מלונות ברמה טובה ככל שניתן באזורים אלו. גם זו היתה חוויה ותודה שחשבת על כך. כל המסלול תוכנן עם חשיבה עד הפריט האחרון – הסעה, מים חופשי ברכב, כשהיה חם מטליות לחות כשירד גשם מעילי גשם ומטריות, תזמון הארוחות והמסעדות בהן התארחנו היו מעולות ומהנות. המדריכים שהמתינו לנו בכל מקום שהגענו ליוו אותנו  והיו מרתקים בסיפורים שסיפרו על כל מקום שביקרנו בו  הנהגים היו דייקנים. בקיצור השארת לנו טעם של עוד וכמובן  הפכת להיות סוכן הבית שלנו.

כששואלים אותי איך היה הטיול אני עונה “חלומי. עשינו טיול תרמילאים בתנאים של חמישה כוכבים, עם טעם של עוד”