טיילים ממליצים

טיילים ממליצים הודו

שרון אוחנה, טיול להודו

המלצה חמה על חברת עולם נסתר בע”מ ועל גיל מנדלסון בפרט. חזרנו מטיול של שבועיים בצפון הודו שאורגן על ידו. לאחר שבשנה שעברה הזמנו באמצעותם טיול בן 33 ימים לתאילנד ווייטנאם, טיול משפחתי שהיה פשוט מושלם, החלטנו גם את הטיול הזוגי שלי ושל אשתי להודו להזמין דרכם. מדובר בטיול פרטי בן 15 ימים בצפון הודו. השירות מול גיל החל מספר חודשים לפני הטיול בהם תכננו יחד את הטיול בהתאם לרצונות ולשיגעונות שלנו. גיל התגלה כמקצוען אמיתי, מאד סובלני (ושיגעתי אותו הרבה מאד) והחשוב ביותר אמין לחלוטין. בטיול עצמו הכל היה בדיוק מה שהזמנו והכל דפק כמו שעון.

מיד בנחיתה חיכו לנו נהג (שליווה אותנו ברכב טויוטה חדש לאורך כל הטיול) ומדריך פרטי. בכל עיר שעברנו קיבל אותנו מדריך חדש. למותר לציין כי כל המדריכים היו דוברי אנגלית רהוטה, משכילים ואדיבים. בניגוד לטיולים מאורגנים, הנהג והמדריכים עמדו לרשותנו מהבוקר ועד שהלכנו לישון ולקחו אותנו לכל מקום שרצינו. המלונות היו ברמה גבוהה מאד (4-5 כוכבים) ועמדו בציפיות.

גם בטיול זה וגם בטיול בשנה שעברה , בכל יום – יומיים יצר אתנו קשר טלפוני נציג של הסוכנות המקומית לוודא שהכל בסדר אתנו. נראה לי שגם מבחינת המחירים שהם גובים הם בסדר גמור (המחירים שלהם היו נמוכים מסוכנויות אחרות שבדקתי כולל סוכנויות בחו”ל). בקיצור, המלצה חמה לכל מי שמעוניין בארגון טיול פרטי בחו”ל.