טיילים ממליצים

טיילים ממליצים וייטנאם

שרון אוחנה, טיול לווייטנאם ותאילנד

גיל שלום,

חלף כחודש מאז שבנו מהטיול המדהים לתאילנד ואל וייטנאם וסוף סוף התפנה לי קצת זמן לכתוב לך ולהביע את תודתי והערכתי לך, על כל “המסע” שעברנו יחד לבניית הטיול והוצאתו לפועל בצורה מושלמת.

אני חייב להתוודות שבהתחלה קצת חששתי כי לא הכרתי אותך או את החברה ובכל זאת מדובר על טיול של פעם בחיים שעולה לא מעט כסף.

אבל מה אומר ומה אגיד, שיחקת אותה בגדול!!

אני חושב שהמחמאה הגדולה ביותר שאני יכול לתת לך זה שבטיול באמת מורכב, חודש ימים, בשתי מדינות, 12 מלונות שונים, 8 טיסות פנים ו- 7 מדריכים שונים, לא נזקקתי ולו פעם אחת להרים אליך טלפון או לשלוח אליך SMS. הפעמים היחידות ששלחתי לך SMS היו כתשובה להתעניינותך אם הכל בסדר והSMS- האחרון ששלחתי לך שבוע לפני החזרה ארצה בו כתבתי לך שהרווחת ביושר את הטיול הבא שלנו.

והכל היה מעל ומעבר לבסדר.

כל מה שתכננו וביקשנו יצא אל הפועל בצורה מושלמת. בכל שדה תעופה המתין לנו רכב חדיש עם נהג ומדריך שעשו הכל כדי שנהיה מרוצים (אשתי שירלי פשוט בכתה כשנפרדנו מהמדריך בצפון תאילנד). המלונות בדיוק מה שהזמנו וברמה טובה מאד והטיולים עצמם מאד כיפים ומהנים.

אני מקווה שלא הייתי יותר מידי קרציה בכל החצי שנה שקדמה לטיול ושבו שיגעתי אותך, כמעט על בסיס יום יומי בבקשות שונות ומשונות (במיוחד כל הבקשות להפתעות לבני עומר בקשר לבר מצווה שיצאו לפועל בצורה מעוררת התפעלות והיוו חלק גדול מהייחוד של הטיול).

הסבלנות, היחס והמקצועיות שקיבלתי ממך, וזה לקח בערך שלושה חודשים עד שבכלל סגרנו אתך את הטיול, הינם דבר, שלצערי, איני רגיל לקבל מנותני שירותים בארץ וביחד עם התוצאה בפועל פשוט משלימים שירות בציון 10 מא’ ועד ת’.

נשתמע לקראת הטיול הבא.

בברכת שנה טובה וחג שמח,

שרון אוחנה, כרמיאל

וייטנאם, תאילנד, אסיה