שייט נהרות יוקרתי

    מתכננים את הטיול הבא?

    שייט נהרות יוקרתי בקצב רגוע עם כל המותרות והנוחיות

    במסגרת שייט נהרות יוקרתי תעלו על סיפון של ספינה מפוארת ומפנקת, עם שף פרטי, מסעדה, מרפסת פרטית בכל חדר ועוד. תיהנו מארוחות טעימות, סיורי חוף מודרכים, מופעי בידור, הרצאות על הסיפון ועוד מכלול שלם של פינוקים ושירותים שמנוהלים על ידי צוות מיומן ומנוסה. הצוות האדיב של הספינה ילווה אותכם לאורך כל המסע שלכם על הסיפון ויעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

    שייט נהרות יוקרתי אל עבר יעדים מרוחקים

    שייט נהרות יוקרתי מציג לכם את המראות בצורה שונה מכולם. אנחנו יודעים שנסיעות אינן קשורות רק למקומות שבהם אתם מבקרים - חשובה גם הדרך בה אתם חווים אותם. הספינות בהן תפליגו מותאמות היטב לביצוע של שייט נהרות יוקרתי אל מקומות מיוחדים. תפליגו במורד או במעלה הנהר אל עבר יעדים מסקרנים שלא ניתן להגיע אליהם בספינה גדולה יותר. תבקרו בכפרים נידחים, תפגשו מקומיים חייכניים ומכניסי אורחים, תשתאו מול תרבויות וטקסים קדומים וחדשים ותיהנו מהנופים היפיפיים של גדות הנהר הנשקפים מן הסיפון.

    להישען אחורה וליהנות משייט רגוע ללא דאגות

    מעבר לביקור במקומות אקזוטיים ולנופים המרהיבים, במהלך השייט אתם בעיקר תנוחו. זהו טיול בקצב אחר – רגוע, נעים. לנהר יש את הקצב שלו ואתם תסתגלו אליו ואל כל מה שמקיף אותו בהנאה רבה. הנהרות הגדולים בעולם מעוררים תחושה של רומנטיקה ונצחיות, ומקשרים בין ערים מפוארות, כפרים אידיליים ואזור כפרי אינסופי. בשייט נהר, ספינה ברמה עולמית היא הבסיס שלכם לחקור נתיבי מים היסטוריים. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של טיולים מודרכים מדי יום, מטיולי אופניים ועד לחוויות מעמיקות המתמקדות בעולם הטבע, התרבות וההיסטוריה. ברוב הספינות מומחים בנושאים שונים מעבירים הרצאות על הסיפון ומלווים את הטיולים. לאורך כל הדרך, תהנו מהשירות והשירותים המותאמים אישית: ארוחות מענגות בהשראה אזורית, יינות שנבחרו אישית בארוחות הצוהריים והערב, מתקני בריאות, אינטרנט אלחוטי, סוויטות וטרקלינים מרווחים, ועוד.

    דוגמאות לטיולים שייט נהרות יוקרתי

    שייט נהרות יוקרתי בצורה הנוחה ביותר האפשרית

    שייט נהרות יוקרתי מציג לכם את המראות בצורה שונה מכולם. אנחנו יודעים שנסיעות אינן קשורות רק למקומות שבהם אתם מבקרים – חשוב גם הדרך בה אתם חווים אותם. משום כך, הספינות בהן תפליגו מצוידות היטב לביצוע של הפלגה יוקרתית אל מקומות מיוחדים. עם ספינות אלו תפליגו במורד או במעלה הנהר אל עבר יעדים מסקרנים שלא ניתן להגיע אליהם בספינה גדולה יותר.

    שייט רגוע ונינוח עם כל הפינוקים

    הנהרות הגדולים בעולם מעוררים תחושה של רומנטיקה ונצחיות, ומקשרים בין ערים מפוארות, כפרים אידיליים ואזור כפרי אינסופי. בשייט נהרות יוקרתי, ספינה ברמה עולמית היא הבסיס שלכם לחקור נתיבי מים היסטוריים. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של טיולים מודרכים מדי יום, מטיולי אופניים ועד לחוויות מעמיקות המתמקדות בעולם הטבע, התרבות וההיסטוריה. ברוב הספינות מומחים בנושאים שונים מעבירים הרצאות על הסיפון ומלווים את הטיולים. לאורך כל הדרך, תהנו מהשירות והשירותים המותאמים אישית: ארוחות מענגות בהשראה אזורית, יינות שנבחרו אישית בכל ארוחות הצוהריים והערב, מתקני בריאות, אינטרנט אלחוטי, סוויטות וטרקלינים מרווחים, ועוד.

    הייחודיות שבשייט נהרות

    במהלך שייט נהרות יוקרתי, תוכלו להתחבר באופן אישי לתרבות ולאנשים שתפגשו בדרכים שלא יכולתם לעשות בעצמכם. נפגיש אותכם עם המקומיים כדי לחלוק את הסיפורים, המסורות והכישרונות שלהם, נזמין אתכם לשתות כוס יין או שתיים עם הכורמים שהכינו את היין… לסעוד ולבשל לצד שפים שישמחו לחלוק את המתכונים האזוריים שלהם ועוד הרבה הזדמנויות לפעילויות שונות.

    שייט נהרות יוקרתי בספינות קטנות ונוחות

    בהפלגות נהר יוקרתיות שטים בספינות קטנות בהרבה מספינות האוקיינוס, זאת בשל מקווי המים הצרים בהם מנווטים והשירותים היוקרתיים המוצעים. בהתחשב במגבלות הקיבולת שלהן, שייט יוקרתי בנהר מבטיח מסע אישי יותר עם פחות נוסעים על הסיפון, ומאפשר חיבור קרוב יותר ליעד שאתם שטים דרכו. במהלך השייט יש גם הרבה יותר חוויות מותאמות אישית, הן על הסיפון והן ביבשה. להפלגות בנהר מתלווה היתרון של ביקור בלב הערים, עיירות ומראות ייחודיים יותר, צפופים פחות. שייט בנהר דומה להרבה חופשות עירוניות שהתגלגלו לאחת, להגיע ליעד חדש בכל יום בלי הטירחה של אריזה ופריקה בכל פעם. תיהנו מהשהייה בתא עם עיצוב הדומה למלון בוטיק שבו הנופים משתנים ללא הרף כאשר נתיבי המים חולפים על פניכם.

     ספינות נהר יוקרתיות

    ספינות הנהר כוללות את כל אותם מתקנים שיש על סיפון ספינת נופש וכן תכונות יוקרתיות לנוסעים בעלי אבחנה. קיבולת הספינות נעה בין 200 אורחים ל-1000 אורחים ויש בהן לעיתים אוספי אמנות, שירות מעודן ומטבח בסגנון גורמה. התעריפים משתנים לפי עונה, קו שייט ומסלול. כמו שכבר אמרנו, בהשוואה לאוניות שייט באוקיינוס, ספינות שייט נהרות קטנות בהרבה, מה שמאפשר להן להפליג הלאה אל הנמלים והמעמקים הפנימיים של הערים במסלול הטיול שלך. ההפלגות נוטות להתקיים בשעות הבוקר והלילה, ואחריהן הספינות עוגנות לאורך כל היום כדי שתוכלו לחקור את הנמלים והערים. אין ימים שכולם הפלגה. בכל יום יש יעד חדש שתוכלו לחקור ולחוות, מה שהופך את השייט לחופשה סוחפת באמת.

    שייט נהרות עם עולם נסתר

    ספינות הנהר כוללות את כל אותם מתקנים שיש על סיפון ספינת נופש וכן תכונות יוקרתיות לנוסעים בעלי אבחנה. קיבולת הספינות נעה בין 200 אורחים ל-1000 אורחים ויש בהן לעיתים אוספי אמנות, שירות מעודן ומטבח בסגנון גורמה. התעריפים משתנים לפי עונה, קו שייט ומסלול. כמו שכבר אמרנו, בהשוואה לאוניות שייט באוקיינוס, ספינות שייט נהרות קטנות בהרבה, מה שמאפשר להן להפליג הלאה אל הנמלים והמעמקים הפנימיים של הערים במסלול הטיול שלכם. ההפלגות נוטות להתקיים בשעות הבוקר והלילה, ואחריהן הספינות עוגנות לאורך כל היום כדי שתוכלו לחקור את הנמלים והערים. אין ימים שכולם הפלגה. בכל יום יש יעד חדש שתוכלו לחקור ולחוות, מה שהופך את השייט לחופשה סוחפת באמת. אנחנו בעולם נסתר מציעים מסעות שייט שכאלו בהודו, לאוס, אקוודור ועוד. אנחנו עובדים עם חברות השייט הטובות בעולם ויכולים להזמין עבורכם את התא המתאים, בתאריך הטוב ביותר ובמחיר תחרותי. נוכל גם להזמין את הטיסות אל היעד הראשון ומן היעד האחרון.