הבלוג של עולם נסתר טנזניה

המלונות הטובים ביותר בטנזניה

מאת: גיל מנדלסון
19 בפברואר 2019

טנזניה הפכה בשנים האחרונות יעד מועדף לישראלים שמבקרים בשמורות הטבע המדהימות שלה בטיולי ספארי. הטיול בטנזניה יהיה מושלם עם אירוח במלונות יוקרה, ולכן קיבצנו עבורכם רשימה של המלונות והלודג'ים הטובים והיוקרתיים בטנזניה הנמצאים בשמורות טבע יפהפיות.

Lake Manyara Kilimamoja Lodge – אגם מניארה

אגם מניארה (Manyara Lake) הוא אחד מאתרי התיירות המרהיבים בטנזניה. השטח שסביב האגם הוא פארק לאומי הידוע בשל בעלי הכנף והיונקים הרבים שחיים בשטח הפארק. בעונה הרטובה הפארק הוא יעד לכ-400 מיני ציפורים, ובכל עונות השנה נמצאים במקום קופים, זברות, נמרים, פילים, היפופוטמים ויונקים גדולים אחרים. לודג' Lake Manyara Kilimamoja הוא אחד מבתי ההארחה המועדפים באזור, במיוחד למטייילים שרגילים לבתי מלון נוחים ואלגנטיים. האתר כולל מספר בקתות מפוארות המתאימות ליחידים, זוגות ומשפחות. הבקתות המרווחות כוללות חדרי שינה מפוארים, חדרי אמבטיה מודרניים ומאובזרים וסלונים מדהימים. תשומת הלב לפרטים בעיצוב של האח, כיסא הנדנדה והפתעות נוספות הופכות את המקום לבית הארחה מושלם. כשתצאו מהבקתה תוכלו ליהנות מהבריכה החיצונית, הספא, המסעדה, חדר הביליארד וגם מפעילויות לילדים ולמבוגרים. בין הפעילויות ניתן למנות שיעורי הכנת קוקטיילים, שיעורי שפה ותרבות מקומית, טיולים בכפרים, טיולים בטבע, שיעורי בישול, הופעות ועוד. למרות שהסיבה העיקרית שאנשים מגיעים למקום היא טיולי ספארי, יהיה לכם מאוד קשה לעזוב את הלודג'.

Melia Serengeti Lodge – שמורת הסרנגטי

טיולי ספארי בסרנגטי הם פשוט חובה לחובבי טבע בדגש על חובבי בעלי חיים. בשמורה הענקית תפגשו בלהקות אריות, גנו, זברות, אנטילופות, ברדלסים ועוד בעלי חיים, ציידים וניצודים. מליה סרנגטי הוא אחד מבתי המלון הטובים ברחבי העולם, ואחד מהלודג'ים היחידים בטנזניה הכולל חדרים נגישים. החדרים המפוארים מתחילים מגודל של 30 מ"ר ומגיעים לסוויטות של כ-140 מ"ר. השימוש באבנים בצבע בורדו-חום במבנים החיצוניים הזכיר לנו קצת את מלון בראשית הישראלי. עם זאת, עיצוב הפנים שונה מאוד, כשהעיצוב שלהן הוא מודרני לעילא והצבעוניות בתוך החדרים שונה מאוד מאשר בבראשית המדברי. בחדרים תוכלו ליהנות מכל מה שאתם מצפים ממלון יוקרה כולל חדרי ארונות ונופים פנורמיים לשמורת הסרנגטי, כדי שתוכלו ליהנות מהזריחות והשקיעות מבלי לצאת מהחדר. למרות זאת, אין סיבה להישאר בחדר, במלון יש בריכה חיצונית מדהימה המתמזגת עם הנוף בסביבה, יש חדר משחקים לילדים ויש גם מסעדות מצוינות. נזכיר לכם שאתם בסרנגטי, והגיע הזמן לצאת לטיול. מהלודג' יש יציאה לטיולים רגליים, לטיולים ברכבי שטח וגם לטיולים בכדור פורח. כן, כדור פורח. זאת דרך מצוינת לצפות בנוף, אם אין לכם פחד גבהים כמובן.

מליה סרנגטי הוא אחד מהלודג'ים הטובים בטנזניה, ואתם הולכים ליהנות מכל רגע!

Neptune Ngorongoro Luxury Lodge

לא הרחק מהסרנגטי נמצא מכתש נגורונגורו, מכתש שנוצר עם קריסתו של הר געש לפני כ-2 מיליון שנים. האזור ידוע בגלל הנופים הגעשיים הייחודיים וגם בגלל היותו שטח מוגן שנועד לשמר את אורח החיים של שבטי המסאי. ניתן לטייל בכל רחבי המכתש וגם האזור שסביבו הוא שמורה מוגנת, אבל ההמלצה שלנו, במיוחד אם אתם חובבי צילום, היא להקדיש חלק מיומכם לצילומים מקירות המכתש. הקירות נותנים נקודת תצפית מצוינת על מגוון בעלי החיים שבמכתש וזה מקום נהר לצילומים פנורמיים. נפטון לודג' הוא לודג' יוקרתי הנמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהמכתש. במקום יש 20 בקתות נפרדות המיועדות לאורחים: יחידים, זוגות ומשפחות בגודל של כ-130 מ"ר. במקום יש בריכה, ספא, מסעדה ובר שיהפכו את השהות שלכם בנפטון ללא פחות ממושלמת!

Ngorongoro Oldeani Mountain Lodge

לודג' מפואר בסגנון קולוניאלי עם רהיטי עץ כבדים, שולחן ביליארד, בר עם ויסקי מיושן, וחדרים מפוארים. כמו לודג' נפטון, גם אולדיאני שוכן בקרבת מכתש נגורונגורו ומשמש כנקודת יציאה מצוינת לטיולים בשטח המכתש. בלודג' יש 48 סוויטות ו-2 וילות נפרדות, לכולן יש נופים פנורמיים אל הטבע שבחוץ. בלודג' יש מסעדה, בר, חדר ביליארד, בריכה חיצונית, חדר משחקים לילדים ומתקנים נוספים. הסוויטות, המתקנים והנופים ההרריים שמציעים שקיעות בלתי נשכחות הופכות את הלודג' הזה ליעד מומלץ במיוחד.

Tarangire Treetops

הפארק הלאומי טרנגירה (Tarangire) ידוע בשל הפילים ועצי הבאובב הרבים שבו. מעבר לכך, המקום הוא כר פורה גם לצפייה בבעלי חיים אחרים בהם אריות, זברות, צ'יטות, קופים ועוד. Tarangire Treetops נמצא בפארק הלאומי וממוקם פחות מ-90 ק"מ מנמל התעופה ארושה (Arusha). המקום קיבל את שמו (Treetops) בגלל שהחדרים בו הן בעצם בקתות מורמות שנמצאות כמטר וחצי מעל הקרקע. במקום יש מסעדה, בריכה ומתקנים נוספים. גולת הכותרת של הטיול היא העובדה שהוא ממוקם שבתוך שטח הפארק, עם בעלי חיים רבים שנמצאים במרחק הליכה קצר מהחדר, ולפעמים אפילו "קופצים לביקור" בשטח המלון. חלק מהצוות המקומי הם בני המסאי וניתן לבקר בכפרי המסאי במקום. בנוסף, ניתן לצאת לטיולי ספארי בשעות היום והלילה מהמלון. יש מלונות יוקרתיים מה- Treetops אבל אין מלונות כמותו, ה- Tarangure Treetops הוא אחד מבתי ההארחה הייחודיים במזרח אפריקה!

אז למה אתם מחכים? עם עולם נסתר תוכלו לצאת לטיולים מודרכים פרטיים באתרי הטבע של טנזניה וללון במלונות ולודג'ים יוקרתיים במיוחד. קראו עוד על טיול ספארי פרטי בטנזניה עם מלונות יוקרה בקישור המצורף.




    מעוניין/ת לקבל עדכונים על טיולים חדשים
    פוסטים נוספים באותו נושא