הבלוג של עולם נסתר טנזניה

למה לא כדאי לחכות לרגע האחרון עם הזמנת טיסות

מאת: גיל מנדלסון
13 בדצמבר 2023

רובנו עובדים בעבודה מסודרת ועל כן משתדלים לכוון את חופשותינו למועדי ישראל, בעיקר חגי תשרי ופסח וכמובן החופש הגדול, למי שילדיהם עדיין פוקדים את מוסדות החינוך. בתקופות אלה נוצרים צווארי בקבוק, שכן ישראלים רבים מזמינים טיסות באותם מועדים ולכן, רוב הסיכויים שתיתקלו בבעיה קשה בבואכם להזמין טיסות לטיול המיוחל. ככל שקיים צורך לטיסות בתאריכים ספציפיים (למשל אצל עובדי חינוך), יש יותר חשיבות להזמין את הטיסות זמן רב מראש. במדינות היעד לרוב אין בעיה להשיג לינות איכותיות ומדריכים, אבל אם אין טיסות – אין טיול. ואם בכל זאת מצליחים למצוא טיסות בתאריכים המבוקשים, המחירים גבוהים פי כמה מאשר אם היו מוזמנים מבעוד מועד.

טיול לדרום אפריקה

טיול באלסקה

קבלו המלצה ממומחים:

אל תחכו לרגע האחרון (במקרה הזה רגע אחרון הוא גם שלושה חודשים לפני המועד המבוקש). טיולים ליעדים רחוקים מתאפיינים בהיצע יחסית נמוך של טיסות בשונה מיעדים פופולריים באירופה או בארה"ב. ממילא מדובר בטיולים שאינם זולים ולכן חבל לייקר אותם עוד.

תכננו את הטיול מראש ותרוויחו חיסכון כספי, טיסות נוחות יותר (ללא עצירות ביניים) ובחברות תעופה טובות יותר ולא פחות חשוב – שקט נפשי.

ספונטניות היא נהדרת אם אתם בונים על נופשון באיי יוון או באחת מבירות אירופה, אבל אם אתם רוצים טיול ולא קפיצה לסופ"ש – אל תחכו לרגע האחרון.




    מעוניין/ת לקבל עדכונים על טיולים חדשים
    פוסטים נוספים באותו נושא