הבלוג של עולם נסתר תאילנד

תכנון טיול לתאילנד – ארץ אלף החיוכים 😄

מאת: מערכת עולם נסתר
3 באוגוסט 2023

אסיה הפכה לאחד מיעדי התיירות הגדולים בעולם, ותאילנד הייתה בין המדינות הראשונות ביבשת שראתה ההזדמנות בתעשיית התיירות והתאימה את עצמה לזו.

הכינוי ארץ אלף החיוכים הופיע לראשונה בתקווה למשוך מבקרים בהבטחה לחופי חול לבן, עלויות נסיעה משתלמות והאירוח הלבבי של המקומיים. ואכן קווי החוף של דרום תאילנד הם מהמדהימים בעולם. עלות הלינה והאוכל נותרה נמוכה ביותר בהשוואה למדינות המערב ואפילו לשכנותיה של תאילנד ואחרון חביב, המקומיים, לרוב, עוזרים, אדיבים ומחייכים.

תכנון טיול לתאילנד – החיוך והכנסת האורחים התאילנדית

הסיבה לכך שהכינוי תפס היא בגלל שהתאילנדים באמת מחייכים, הרבה, אפילו במצבים שבהם חיוך לא תמיד מוצדק. שמירת פנים חשובה לתאילנדים רבים. במקום להראות רגש כמו כעס או חרדה, למשל, חלק מהמקומיים פשוט יחייכו ויתנהגו כאילו הכל בסדר. לכן ישנם מבקרים העשויים למצוא את החזות המחייכת מבלבלת.

תכנון טיול לתאילנד
תאילנד – חיוך הוא חלק מהתרבות

לפניכם מספר סיבות מדוע תאילנד היא יעד ידידותי גם מעבר לחיוכים

התיירות בתאילנד ידועה בהיותה זולה. הכל, מאוכל ועד מלונות, מתומחרים בצורה כלכלית. אבל למרות היותה זולה, תאילנד מציעה את חוויות החופשה הטובות בעולם.

יעד ידידותי לכיס

התיירות בתאילנד ידועה בהיותה זולה. הכל, מאוכל ועד מלונות, מתומחרים בצורה כלכלית. אבל למרות היותה זולה, תאילנד מציעה את חוויות החופשה הטובות בעולם.

שמש כל השנה

בין אם תבחרו לבקר בתאילנד בחודש מאי או דצמבר, תוכלו לצפות למזג אוויר חמים ונעים עם שמש בהירה ברוב הימים.

חופים מדהימים

שמש בשילוב עם חופי חול לבן הוא שידוך שנעשה בגן עדן. יתר על כן, החופים בתאילנד מתהדרים במי טורקיז מנצנצים המושלם עבור כל מיני סוגים של ספורט מים הרפתקני!

מקומיים ידידותיים

המקומיים החמים והמסבירי פנים הם כאמור הסיבה העיקרית לכך שתאילנד נקראת ארץ החיוכים. רוב המקומיים אדיבים וידידותיים, כך שתמיד תראו הרבה פרצופים מחייכים מסביב.

תרבות בודהיסטית

תרבות הליבה של תאילנד מבוססת על בודהיזם. בעיקר במהלך טיול פרטי בצפון תאילנד אתה יכול לראות את ההשפעות של התרבות הבודהיסטית בכל דבר, החל מאמנות, ארכיטקטורה ואנשים. רוב הערים בתאילנד כוללות מקדשים בודהיסטים מפוארים.

אוכל תאילנדי מענג

במהלך חופשה בתאילנד אפשר להתנסות בסוגים רבים של מעדנים תאילנדיים מעוררי תיאבון הנמכרים במחירים זולים. מלבד הקארי התאילנדי האייקוני, תמצאו גם מבחר נפלא של סלטים, נודלס וחטיפים.

גן העדן של הקונים

קניות בתאילנד היא חוויה מתגמלת. תוכלו לקנות כמעט הכל תחת השמש בשווקי הרחוב או הקניונים בעיר במחירים שווים לכל נפש.

טיול לתאילנד עם עולם נסתר

תאילנד מציעה חופשה מדהימה לזוגות, חברים, משפחות וקבוצות. בעולם נסתר אנו מציעים לכם טיולים לתאילנד בהתאמה אישית. מסלולי הטיול שלנו הינם דינאמיים וגמישים. זה אומר שניתן להוסיף או להסיר ימי טיול בהתאם להעדפותיכם ורצונותיכם. אנחנו נעשה את המירב בעת תכנון טיול לתאילנד כדי לבנות עבורכם טיול מושלם, שישאיר לכם טעם של עוד.




    מעוניין/ת לקבל עדכונים על טיולים חדשים
    פוסטים נוספים באותו נושא